Bekijk hier onze groepenrooster!

contact

Ben je op zoek naar meer informatie over onze behandellocaties, vacatures of wachttijden? Deze onderwerpen en meer handige informatie vind je op onze contactpagina.

Hoofdkantoor

Hoofdkantoor verslavingszorg: bij Trubendorffer ben je aan het juiste adres om je verslaving te laten behandelen.

Doorverwijzen

Wij werken graag nauw samen met de huisarts van een cliënt. Op deze manier vormt zich een netwerk van hulpverlening om een persoon heen. De huisarts kan de eerste persoon zijn die de verslavingsproblemen van een cliënt opmerkt. Of een cliënt komt bij de huisarts met een vraag voor hulp bij zijn of haar verslaving. Mede hierom zijn wij ook aangesloten bij ZorgDomein.

Wachttijden

Bij Trubendorffer streven wij er naar om jou als cliënt zo snel en goed mogelijk te helpen. Juist omdat zoveel mensen voor Trubendorffer kiezen kan dit, net als bij iedere andere GGZ zorgverlener, leiden tot wachttijden. Dit betekent dat je niet altijd direct terecht kunt voor een intake op onze behandellocatie. Ook kan het zijn dat je enige tijd dient te wachten voordat je kunt beginnen aan de behandeling.

Klachten- afhandeling

Ondanks dat wij ons bij Trubendorffer volledig inzetten om jou op een zo goed en persoonlijk mogelijke manier te helpen, kan het voorkomen dat je verwachtingen en wensen niet aansluiten bij onze zorg. Als dit gebeurt, dan horen we dit graag van je. Op deze manier kunnen we onze hulp verbeteren. We gaan graag met je in gesprek.

Cliëntenraad van Trubendorffer

Wij vinden het belangrijk dat onze cliënten ook inhoudelijk worden betrokken bij onze organisatie. Hiervoor is de cliëntenraad ingesteld. In deze raad nemen (oud) cliënten deel aan een overleg samen met de directie van Trubendorffer. Hier worden onderwerpen besproken die cliënten aangaan, zoals de manier waarop informatie wordt overgedragen. Trubendorffer vindt het belangrijk naar de inbreng van deze raad te luisteren.